همه ما می دانیم این روزها تعداد کاربران اینترنت در حال افزایش هستند. امروزه می بینیم که اغلب کاربران از فروشگاه های اینترنتی خرید می کنند. این موضوع سبب می شود که، بازار سنتی، به اندازه گذشته پول ساز نباشد. به صورت کلی بازاریابی یعنی اتصال بین مشتری و محصولات و خدمات، در مکان و زمان مناسب. در این مقاله قصد داریم در مورد، بازاریابی آنلاین یا دیجیتال مارکتینگ صحبت کنیم. با ما همراه باشید. در این مقاله موارد زیر بررسی شده اند: دیجیتال مارکتینگ چیست؟ آیا بازاریابی آنلاین برای همه تجارت ها...
بیشتر بخوانیدهمه افرادی که به دنبال راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی و یا حتی وبلاگ شخصی هستند، با مسئله ای تحت عنوان هاست (Host) یا هاستینگ روبرو می شوند! شاید شما هم در مورد فضای میزبانی وب، اطلاعات کاملی ندارید و نمی دانید که چطور بهترین میزبان را برای وب سایت خود، پیدا کنید. اگر شما هم یکسری سؤال کلی در رابطه با این موضوع دارید، می توانید با خواندن این مقاله به صورت کامل، جواب سوالات خود را پیدا کنید. برای این که متوجه مفهوم این موضوع شوید، در ادامه سعی می کنیم با معرفی انواع هاستینگ و فضای میزبانی...
بیشتر بخوانیداگر کمی در مورد سئو و بهینه سازی سایت تحقیق کنید، در هنگام آشنایی اولین موضوعی که با آن برخورد خواهید کرد، دو مبحث مهم و اساسی به نام ها سئو داخلی و سئو خارجی هستند. اگر دوست دارید که با مبحث سئو آشنایی کافی پیدا کنید و در این زمینه اطلاعات خود را تکمیل کنید، بهتر است که حتماً تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. در این مقاله سعی می کنیم، تمامی اطلاعاتی که در این زمینه نیاز دارید را در اختیار شما قرار دهیم. چک لیست سئو چیست و چرا باید به آن توجه کنید؟ همه ما در مورد تکنیک ها و فنونی که در...
بیشتر بخوانیدهمه افرادی که در دنیای کسب و کارهای آنلاین حضور دارند و با بازاریابی آنلاین با شیوه سئو و بهینه سازی سایت آشنا هستند، به خوبی می دانند که صفحه فرود یا همان Landing Page چیست و چه اهدافی را در طراحی سایت دنبال می کند. اگر بخواهیم به بحث اهداف صفحه فرود، افزایش نرخ کلیک یا CTR, Call To Action یا CTA بپردازیم، لازم است که در ابتدا چیستی صفحه فرود و انواع آن را بررسی کنیم. Landing Page یا صفحه فرود چیست؟ به صورت کلی در بحث طراحی وب سایت به اولین صفحه که مخاطب سایت شما از طریق آن وارد بخش...
بیشتر بخوانید