سامانه ابري ثبت و پیگیری وظایف
- تاریخ انتشار : 23 مهر 1403
سامانه ابري ثبت و پیگیری وظایف، تخصیص کارها به کارمندان و پیگیری فرآیندهای انجام آنهاست. پیشبرد فرآیندهای شغلی، نیازمند آن است که وظایف و پروژهها به اجزای کوچکتر تقسیم شوند و برای هرکدام یک محدوده زمانی و فردی که قرار است آن کار را انجام دهد، مشخص شود. در نرمافزار ثبت و پیگیری وظایف، همه این فرآیندها در یک محیط یکپارچه انجام میشود. امکان تعیین مسئولیت توسط مدیر، تعیین محدودیت زمانی انجام وظیفه، امکان پیگیری کارها از سمت مدیر و … تنها بخشی از امکانات نرم افزار ثبت و پیگیری وظایف هستند.
با تسهیل مدیریت وظایف، یک مدیر میتواند نظارت موثرتر و جامعتری نسبت به فعالیت کل مجموعه و روند پیشبرد وظایف داشته باشد. علاوه بر این، به دلیل تحت وب بودن این نرم افزار، تنها با یک مرورگر در سیستم میتواند به همه دیتاها دسترسی داشته و وظایف مختلف را به سادگی و در کمترین زمان ممکن پیگیری و ارزیابی کند.
سامانه ابري ثبت و پیگیری وظایف، با هدف بهبود عملکرد و کارایی در حوزههای مختلف اداری و مدیریتی طراحی شده است. و ویژگیهای کلیدی این برنامه شامل موارد زیر میباشد:
• دسترسی آسان و امن
این برنامه بهطور آنلاین و از طریق وب بهراحتی قابل دسترسی میباشد و از استانداردهای امنیتی برتر برخوردار است.
• مدیریت اطلاعات کاربران
برنامه این امکان را فراهم میکند تا اطلاعات کاربران (شرکت ها) را بهطور کامل مدیریت نماید، از جمله اطلاعات شرکت، تاریخچه فعالیتها و دسترسیها.
• استفاده از استاندارد MVC
با استفاده از معماری MVC، این برنامه دارای کدپایهای منظم و قابل توسعه میباشد که به بهبود پایداری و قابلیت توسعه آن کمک میکند.
• بهروزرسانی منظم
برنامه بهطور منظم بهروزرسانی میشود تا از جدیدترین امکانات و امنیتها بهرهمند گردد.
امکانات برنامه نیز شامل موارد زیر می باشد:
• برنامه، دارای دو پنل مدیریت و کاربران اداری می باشد که براساس نوع کاربری یکی از این دو پنل برای آن ها نمایش داده خواهد شد، هر کاربر می تواند چندین پست سازمانی در چارت سازمان را به خود اختصاص دهد.
• هر کاربر در کارتابل درخواست فعال خود به امکاناتی نظیر: درخواست های دریافتی، درخواست های ارسالی، درخواست های ارجاع شده و بایگانی درخواست ها دسترسی دارد و همچنین امکان ایجاد درخواست، مشاهده چرخه درخواست، ارجاع درخواست و بایگانی درخواست، پرینت درخواست با قابلیت تنظیم A4 , A5
• مدیر سامانه امکان مدیریت کاربران و تعیین گروه کاربری.
• مدیر سامانه امکان ایجاد وظایف مختلف به همراه تعریف شماره گذاری درخواست های متفاوت را در اختیار دارد.
• مدیر سامانه امکان ارزیابی کارمندان براساس امتیاز دهی به درخواست های انجام شده را دارد.
• هر کاربر در سامانه به دفترچه تلفن شخصی خود دسترسی دارد.
• هر کاربر در سامانه برای مدیریت کارهای شخصی خود از بخش مدیریت یاداشت ها با تعیین اولویت انجام کار استفاده می نماید.