مدیریت منابع انسانی و فیش حقوقی کارکنان

  • تاریخ انتشار : 28 مهر 1403

سامانه ابری منابع انسانی و فیش حقوقی کارکنان یک سامانه صفر تا صد ایرانی جهت مدیریت منابع انسانی و حقوق و دستمزد کارکنان شما است که به شرکت ها، مجموعه ها و حتی گروه ها کمک می کند تا نیازهای توسعه و مدیریت افراد خود را برآورده کنند و چرخه عمر کارمندان را از ابتدا تا انتها مدیریت کنند. سیستم تیکتینگ داخلی سیستم نیز شما را در جهت ارتباط جامع و سیستمی رسیدگی به درخواست ها، سوالات کارکنان سامانه یاری می بخشد که این امر باعث ایجاد نظم در پیگیری درخواست ها و نیازهای کارکنان مجموعه شما می باشد. سامانه ابری مدیریت منابع انسانی و فیش حقوقی کارکنان به همراه اپلیکیشن اندروید ارائه می گردد و با نصب اپلیکیشن سامانه فیش حقوقی با یکبار ورود اطلاعات شماره پرسنلی و رمز عبور، در دفعات بعدی نیاز به ورود مجدد نمی باشد و دسترسی سریع و آسان به پنل کاربری خود خواهید داشت. محیط کاملا کاربر پسند (User Friendly) با طراحی زیبا و فوق سریع ریسپانسیو این محصول ایرانی تجربه ای مدرن از مدیریت منابع انسانی در اختیار شما قرار می دهد.

 

ویژگی های سیستم کاملا ایرانی مدیریت منابع انسانی و فیش حقوقی کارکنان

  • برنامه نویسی کاملا استاندارد، پنل مدیریت پیشرفته و مدرن با طراحی کاملا ریسپانسیو
  • افزودن نامحدود پرسنل، کاربر و کارمند در سامانه
  • تعریف گروه ها و دسته بندی های شغلی نامحدود
  • دارای سیستم تیکت پشتیبانی برای پاسخگویی به درخواستهای کارکنان با قابلیت پاسخ های دوطرفه مدیر و کارکنان و همچنیم مدیریت تیکت ها
  • مدیریت حرفه ای کارکنان با قابلیت ویرایش و پرینت اطلاعات کاربری آنها
  • سیستم فیش حقوقی با امکان بارگزاری منظم و دقیق صورت حسابهای کارکنان
  • مدیریت و سورت فیش های حقوقی بارگزاری شده
  • قابلیت چند زبانه کردن سیستم ( با ترجمه فایل زبان مجزا )
  • قابلیت آپلود لوگوی شما از قسمت مدیریت
  • طراحی زیبای فلت و ریسپانسیو با سرعت بی نظیر
  • به همراه اپلیکیشن اندروید جهت مدیر و کارکنان
  • با قابلیت آپلود اپلیکیشن از قسمت مدیریت

اپلیکیشن! سامانه منابع انسانی و فیش حقوقی کارکنان به همراه اپلیکیشن عرضه می گردد.

سامانه مدیریت منابع انسانی و فیش حقوقی کارکنان، یک سامانه تعامل با کارکنان است که با امکان افزودن پرسنل به راحتی می توانید فیش های حقوقی کارکنان خود را آپلود کنید. برای پیگیری بهتر مشکلات و نیازهای کارکنان از سیستم پشتیبانی ارسال تیکت استفاده کنید.

نحوه استفاده از سامانه مدیریت منابع انسانی 

  • کارکنان: لیست کارکنان و افزودن

گام ابتدایی استفاده از سیستم منابع انسانی و فیش حقوقی کارکنان تعریف نیروها و کارکنان برای سیستم است. توسط فرم عمودی افزودن کارکنان که در این بخش وجود دارد به سادگی و سرعت قادر خواهید بود کارکنان را یکی پس از دیگری تعریف کنید. شماره پرسنلی هر کاربر نام کاربری آن شخص برای ورود به سیستم است. توسط تولید رمز تصادفی هم می توانید رمزی رندم تولید و در شناسنامه کاربر ذخیره شود. گروه های شغلی را نیز در بخش دیگری به سیستم اضافه خواهید کرد.

  • فیش حقوقی: آپلود فیش جدید

پس از وارد کردن کارکنان، در این بخش امکان آپلود کردن و بارگزاری فیش های حقوقی کارکنان را خواهید داشت. با انتخاب تاریخ و انتخاب فرد مربوطه و انتخاب فایل فیش حقوقی که از قبل ذخیره کرده اید عملیات شما تکمیل و آماده ارسال میباشد. پسوند فایل های مجاز سیستم برای بارگزاری درج شده است.

  • فیش حقوقی: لیست فیش های حقوقی

در این بخش از سامانه کلیه فیش های حقوقی کارکنان که در قسمت قبلی آپلود فیش بارگزاری کرده اید قابل مشاهده و مدیریت هستند. در صورتی که فیشی به اشتباه بارگزاری شده باشد قابل حذف نیز می باشد.

  • پشتیبانی: درخواست های پشتیبانی

جهت ارتباط جامع و سیستمی رسیدگی به درخواست ها، سوالات کارکنان سامانه بخشی به عنوان درخواست های پشتیبانی تعبیه گردیده که به سادگی با ارسال تیکت پشتیبانی میزبان کارکنان خود خواهید بود. شما به عنوان مدیر امکان بستن تیکت ها را نیز خواهید داشت. تیکت ها با تغییر وضعیت توسط ناتیفیکشن به شما اطلاع رسانی می شود.

  • تنظیمات: گروه های شغلی

مطمئناً شما در ارگان یا مجموعه کاری خود گروه های شغلی متعددی دارید که پرسنل و کارکنان خود را در آن دسته بندی کرده اید. برای این منظور از طریق این بخش از اسکریپت مدیریت منابع انسانی و فیش حقوقی قادر خواهید بود گروه های شغلی مجموعه خود را وارد نمایید و امکان ویرایش و مدیریت آنها را خواهید داشت. این گروه های شغلی در فرم افزودن کارکنان کاربرد دارد و هنگام تعریف شخص جدید به شما نمایش و قابل انتخاب خواهند بود.

  • تنظیمات: تنظیمات سیستم

تنظیمات اصلی سامانه مدیریت منابع انسانی از این بخش مدیریت می شوند. نشانی نصب سیستم آدرس دامنه شما می باشد که سامانه را در آن نصب و در حال اجرا دارید. عنوان اصلی سایت و نام سایت نیز در بخش های مختلف سامانه مورد استفاده قرار می گیرند. در تب زبان نیز قادر خواهید بود در صورتی که سیستم چند زبانه باشد زبان سیستم را مشخص کنید که در حال حاضر تنها فایل زبان سیستم فارسی است که در نسخه های بروزرسانی زبان های دیگر اضافه خواهد شد. در تب تنظیمات نسخه چاپ نیز هر متن دلخواهی که در قسمت راهنمای نسخه رسید چاپی کارکنان مد نظرتان است قابل وارد کردن است. در تب لوگو سایت نیز لوگوی شما برای قرار گیری در صفحه لاگین قابل بارگزاری می باشد. فاوآیکن نیز در تب بعدی قابل بارگزاریست و همچنین هر فایل png قابل انتخاب می باشد. در تب اپلیکیشن نیز در صورتیکه اپلیکیشن خود را دریافت کرده اید از این طریق آن را بارگزاری و آماده دسترسی کارکنان خود قرار دهید. در تب فعال سازی نیز اطلاعات مربوط به فعال سازی سیستم قرار دارد که در صورتیکه سامانه شما فعال میباشد پیشنهاد می شود مقدیر وارد شده را تغییر ندهید زیرا باعث غیر فعال شدن لایسنس سامانه شما می شود.

 

جهت نصب و اجرای این سامانه لازم است افزونه ionCube بر روی هاست و سرور نصب شده باشد.